Організувати корпоратив в офісі в Одесі
Пропонуємо вам варіанти святкування новорічного корпоративу у вашому офісі.
Для організації та проведення такого роду заходу необхідне лише одне – Ваше бажання та звичайно ж святковий настрій.
Що знадобиться для організації класного корпоративу в офісі?
Оренда меблів
Оренда посуду
Оформлення офісу та фотозони
Банкет
Звук, діджей та світломузика
Ведучий
Шоу програма (за бажанням)
Давайте розберемо докладніше за списком.
Оренда меблів Зрозуміло у вас в офісі є столи та стільці, але оренда меблів знадобиться виключно для комфортного проведення заходу та оформлення святкового столу нашими дизайнерами.
Також тематичне оформлення приміщення доступне в різних варіантах. Наші рекомендації та Ваші побажання ми обговоримо після ознайомлення з місцем організації.
В наявності
– Круглі бакетні столи різного діаметру
– Прямокутні столи
– фуршетні столи для проведення неформального банкету.
Оренда посуду. Ми завжди «ЗА» оформлення стильного бенкету. Ми підберемо посуд на будь-який бюджет та смак, починаючи з класики, продовжуючи ваші індивідуальні запити.
Оформлення офісу та фотозони. В області оформлення офісу ми працюємо виходячи від ваших бажань та вашого бюджету, а також пропонуємо свої варіанти. У будь-якому випадку святковий декор залишається з вами довгі роки.
Класика:
– Оформлення входу в офіс зеленою ялиною
– оформлення зони ресепшн зеленою ялиною (якщо вона є)
– підвісні сніжинки (стеля)
– підвісні новорічні іграшки
– зона новорічної ялинки
– Оформлення за вашим бажанням.
Фотозона. Якщо є попереднє оформлення офісу, тоді фотозону краще готувати перед проведенням урочистостей. Так ви зможете приємно здивувати співробітників та надати ще більш святкової атмосфери.
Банкет. У цьому розділі ми маємо на увазі – меню та всі його тонкощі.
Пропонуємо 2 варіанти банкету:
КЛАСИЧНИЙ
– холодні страви
– основні закуски
– Подача гарячого (включаючи роботу офіціантів)
ФУРШЕТНА ЛІНІЯ
У цей варіант крім закусок ми включаємо роботу барменів, які за вашим бажанням можуть перебувати на банкеті протягом усього вечора або тільки при зборі колективу на початку урочистостей.
Звук та світломузика. Невід’ємною частиною проведення корпоративу в офісі є професійний звук та світло. Щоб Ваш корпоратив не перетворився на звичайні вечірні посиденьки в офісі, необхідні такі послуги як світломузика, звук та діджей. Так само якщо ви любите співати та танцювати, програма Джас Денс та караоке стануть більш ніж актуальними на вашому вечорі.
Ведучий. На сьогоднішній день актуальність та затребуваність ведучого важлива лише у проведенні урочистої частини. Ми розподіляємо урочистість у двох етапах: 1) Збір колективу. 2) Урочиста частина корпоративу – нагородження співробітників, вітання керівників, підбиття підсумків року. Далі, якщо є наявність інтерактивних ігор, караоке, шоу програм і т.д. в організації офісного корпоративу робота ведучого може займати 2-3 години від початку.
Шоу програма. У варіанті проведення корпоративу в офісі дуже актуально виглядатимуть будь-які світлодіодні шоу, оскільки з їх допомогою ми зможемо додатково додати спецефекти та нотку чарівництва в рідних стінах компанії:
– лазерне шоу
– неонове шоу
– малювання світлом
– світлодіодне шоу